O blogu

Wpisy na tym blogu (z wyjątkiem cytatów), powstają na bazie moich własnych doświadczeń, rozmów z moim Przewodnikiem Duchowym i nauk jakie dostaję od mojego Mistrza. Nie mają one na celu stworzenia kolejnych teorii, zasad czy rodzaju religii, lecz mają charakter czysto informacyjny. Są rodzajem drogowskazu, dla tych którzy zdecydują sie wyruszyć w taką drogę.
Osobą chcącym zgłębić pewne informacje, proponuję kontakt ze mną: magda8.knapik@gmail.com

O mnie

Moje zdjęcie
PL: Gdy zdecydowałam się na wybranie tej drogi,nie wiedziałam co mnie czeka,ale pragnienie wewnętrznej równowagi i Szczęścia,dodało mi odwagi żeby wyruszyć.Przeszłam wiele trudnych okresów,jak każdy człowiek,który odważy się stanąć twarzą w twarz z samym sobą.Zaczełam uczyć się akceptacji,odpuszczenia.Uwalniając sie z różnych mylnych idei,doszłam do wielu nowych wniosków i prawd.Zrozumiałam rowniez,że źródło wielu niepowodzeń,rozczarowń i porażek było we mnie.O ile na poczatku tej drogi,nie wiedziałam co na niej znajdę,doprowadziła mnie do najwiekszego skarbu-mojego Źródła i znazłam to,co dla mnie najcenniejsze-wewnętrzną harmonię,bezwarunkową Miłość i Boga-takiego jakim jest naprawdę.Natomiast oczyszczając Duszę z nałożonych na nia warstw,zaczęły nasilać sie moje zdolności.Potrzebowałam czasu i cierpliwości,żeby umieć właściwie je wykorzystać i dzięki temu teraz mogę pomagać innym.

niedziela, 1 lipca 2012

Rozmowy o człowieku i Duszy


(…)

-Dla Stwórcy nie jest bez znaczenia, to jak człowiek tutaj-na Ziemi-  postępuje, jaką drogę wybiera.

-To dlaczego nie interweniuje?

-Bo decyzja powierzona jest samemu człowiekowi.

-Dlaczego Bóg myśli, skoro do tej pory się nie udawało, to teraz się uda?

-Koniec świata nadejdzie- ale nie jest obojętne, co to oznacza. Jeden koniec świata oznacza to, że dla człowieka, który stał się człowiekiem duchowym- otworzy się droga do Uniwersum. Albo nastąpi definitywny koniec świata. I to nie jest bez znaczenia.

-Dlaczego nie?

-Według Boga istnieje JEDNO prawo- prawo MIŁOŚCI. Natomiast człowiek- obecnie- nie jest zdolny do życia w Miłości. Dlatego teraz nie może dopuści człowieka do wejścia do Uniwersum. Dlatego też, przyporządkował każdemu człowiekowi Duszę, aby ten z jej pomocą mógł się nauczyć jak wygląda życie w Uniwersum. Żeby rozwinął się do tego stopnia, poziomu, żeby umiał żyć w Miłości. TYLKO W MIŁOŚCI, bez jakichkolwiek ukrytych intencji.

-Rzeczywiście człowiek nie jest w stanie żyć w czystej Miłości. Ale dlaczego? Skąd biorą się ta podejżliwość?

-Człowiek, jako fizyczne stworzenie ma to w swojej naturze. Bo człowiek, jak każda inna fizyczna istota musiał walczyć o utrzymanie się przy życiu. To instynkt jak u zwierząt, który jest kluczem do przeżycia. Zawsze był czujny, żeby nie stać się ofiarą, żeby nie wpaść w pułapkę, dlatego musiał zawsze uważać gdzie jest zasadzka. Z czasem człowiek rozwijał się, stał się istota rozumną, ale tego instynktu nic nie zniszczyło i to właśnie zawsze mu szepcze, żeby zawsze we wszystkim szukał jakiś machinacji, podstępu, że to jakaś pułapka i żeby miał możliwość ucieczki.

-Jest wielu którzy tego nie rozumieją. Ci którzy szukają swojej Duszy, właściwie akceptuje Boga, wyciąga w jego strona rękę, kto tego nie robi- odwraca się od Niego. Ale czy można to tak skategoryzować?

-W interpretacji jest błąd. Bo nie Stwóra robi różnicę, ale człowiek. Ten kto szuka Boga, szuka swojej Duszy, kto nie Jego szuka, oczywiście że nie Jego znajdzie- idzie zupełnie inną drogą, zaprzecza Mu. Bo nieakceptowanie to zaprzeczenie. Do tej pory, w okresie tolerancji tylko zaprzeczenie było negowaniem, czyli konkretnie ktoś mając świadomość, widząc, że On istnieje i jak może połączyć się z Nim, mimo wszystko szukał czego/kogoś innego, czymś/kimś innym go zastąpił. To się zmieniło, ten kto nie Jego szuka- neguje Go. To spowoduje, że wkrótce świat podzieli się; duża będzie przepaść między dwoma „obozami”. Ciężko będzie przedostać się z jednego do drugiego, bo trudniej będzie przejść człowiekowi z bardzo złego do bardzo dobrego, niż poruszanie się między dwoma podobnymi.

Te znaki jeszcze nie są bardzo wyraziste tutaj na Ziemi, ale temu wyjdzie na dobre, kto już teraz podejmie decyzje. Właściwie każdy powinien teraz podjąć decyzję. Bo droga człowieka, zależy od kierunku który wybierze. I im dalej zajdzie na danej drodze, tym ciężej będzie zawrócić, a tym bardziej zmienić myślenie. Bo życie człowieka jest takie jakie jest,  to co naprawdę się liczy, to sposób myślenia człowieka.(…)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz